Αυτή η σελίδα περιέχει πληροφορίες για τους επισκέπτες, που έχουν κλείσει ή πρόκειται να κλείσουν τις διακοπές τους μαζί μας. Καθώς ο COVID-19 συνεχίζει να επηρεάζει την ανθρωπότητα, θέλουμε να σας μεταφέρουμε και να σας οπλίσουμε με όλες τις πληροφορίες που απαιτούνται, για να καθορίσετε τα σχέδια σας σχετικά με τις διακοπές σας μαζί μας.

Αν έχετε απορίες μετά την ανάγνωση αυτής της σελίδας τότε μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας. είμαστε έτοιμοι να σας απαντήσουμε.

Σας ευχαριστούμε για την υποστήριξη και την αφοσίωσή σας και ελπίζουμε να σας δούμε σύντομα κοντά μας!

 

 

ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ & ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ

  • Είναι ασφαλές να ταξιδέψω στην Ελλάδα λόγω του COVID-19;

    Σε αντίθεση με ορισμένες άλλες ευρωπαϊκές χώρες, η Ελλάδα εφάρμοσε πολύ νωρίς αυστηρούς κανόνες για τον περιορισμό της εξάπλωσης του κοροναϊού και κατάφερε να διατηρήσει τους αριθμούς σε χαμηλά επίπεδα. Τα μέτρα που έλαβε η χώρα, θεωρούνται από τα ασυτηρότερα στην Ευρώπη και έχουν αναγνωριστεί διεθνώς για την επιβράδυνση της εξάπλωσης της νόσου και τη διατήρηση του αριθμού των θανάτων στην Ελλάδα μεταξύ των χαμηλότερων στην Ευρώπη.

  • Μπορώ να ταξιδέψω στην Ελλάδα;

    Από τις 25 Μαΐου έχουν καταργηθεί οι περιορισμοί των εσωτερικών ταξιδιών στα νησιά, επιτρέποντας την ελεύθερη κυκλοφορία σε όλη τη χώρα με τα δρομολόγια των πλοίων και τις εσωτερικές πτήσεις να αρχίζουν να λειτουργούν.

    Από την 1η Ιουνίου, επιτρέπονται οι πτήσεις εσωτερικού σε όλη τη χώρα. Από τις 15 Ιουνίου ανοίγουν και πάλι οι πύλες της χώρας στους τουρίστες ξένων χωρών με την σταδιακή απελευθέρωση των απευθείας πτήσεων εξωτερικού, η οποία θα πραγματοποιηθεί αρχικά μόνο προς τον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών «Ελ. Βενιζέλος» και το αεροδρόμιο της Θεσσαλονίκης, ενώ από την 1η Ιουλίου θα επανέλθουν οι πτήσεις προς όλα τα αεροδρόμια της χώρας, συμπεριλαμβανομένης της Κω. Η επανέναρξη των πτήσεων του εξωτερικού προς την Ελλάδα θα ισχύει μόνο για χώρες που πληρούν συγκεκριμένα επιδημιολογικά κριτήρια σε σχέση με το COVID-19, δηλαδή θα αφορά τις χώρες που η εξάπλωση του κορονοϊού έχει περιοριστεί σε χαμηλά επίπεδα.

    Όλοι όσοι ταξιδεύουν με προορισμό την Ελλάδα θα πρέπει για να εισέλθουν στη χώρα, να έχουν συμπληρώσει την ηλεκτρονική φόρμα εντοπισμού επιβάτη. Η μη υποβολή των υποχρεωτικών στοιχείων που απαιτούνται, θα έχει ως αποτέλεσμα την απόρριψη της εισόδου στη χώρα.

  • Είναι η Κως έτοιμη να υποδεχθεί επισκέπτες;

    Μπορείτε να διαβάσετε την επιστολή του Δημάρχου της Κω προς τους επισκέπτες του νησιού

    ... επιστολή του Δημάρχου [PDF]

  • Από ποιες χώρες θα μπορούν οι τουρίστες να ταξιδέψουν στην Ελλάδα;

    ... Τελευταίες Ενημερώσεις

     

    Φόρμα εντοπισμού επιβατών

    Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι σύμφωνα με σχετική απόφαση της ελληνικής κυβέρνησης, όλοι οι επιβάτες που φτάνουν με διεθνή πτήση σε οποιοδήποτε αεροδρόμιο στην Ελλάδα είναι υποχρεωμένοι να έχουν συμπληρώσει το ειδικό έντυπο εντοπισμού επιβατών (PLF) το αργότερο μια ημέρα πριν την αναχώρηση της πτήσης τους. Η μη υποβολή των υποχρεωτικών στοιχείων που απαιτούνται, θα έχει ως αποτέλεσμα την απόρριψη εισόδου στη χώρα.

    Κάθε ταξιδιώτης, συμπεριλαμβανομένων των παιδιών, πρέπει να περιλαμβάνει τα στοιχεία του στη φόρμα εντοπισμού επιβατών (PLF). Εάν ταξιδεύετε με άλλους εκτός της οικογένειάς σας, θα πρέπει ο καθένας ξεχωριστά να συμπληρώσει τη δική του φόρμα. Εάν ταξιδεύετε οικογενειακώς, πρέπει να συμπληρώσετε μια φόρμα με όλους τους ενήλικες και τα παιδιά. Μπορείτε να προσθέσετε επιπλέον μέλη της οικογένειας στο επάνω μέρος της φόρμας πριν από την υποβολή.

    Μόλις συμπληρώσετε τη φόρμα, θα λάβετε επιβεβαίωση μέσω email. Σε ξεχωριστό email, θα λάβετε επίσης έναν κωδικό QR. Αυτός ο κωδικός είναι πιθανό να σταλεί έως και 24 ώρες πριν ταξιδέψετε, ανεξάρτητα από το πόσο νωρίς συμπληρώνετε τη φόρμα σας. Όταν λάβετε τον κωδικό σας, βεβαιωθείτε ότι τον έχετε εκτυπώσει εκτός και αν μπορείτε να τον εμφανίσετε στο κινητό σας τηλέφωνο.

    Εάν ταξιδεύετε αεροπορικώς στην Ελλάδα, η αεροπορική σας εταιρεία θα σας ζητήσει να αποδείξετε ότι έχετε συμπληρώσει τη φόρμα PLF. Θα πρέπει να εκτυπώσετε ή να δείξετε (στο τηλέφωνό σας, το tablet κ.λπ.) το email σας επιβεβαιώνοντας την υποβολή της φόρμας (ή τον κωδικό QR που έχετε λάβει στη συνέχεια). Σε αντίθετη περίπτωση, ενδέχεται να σας αρνηθούν την επιβίβαση στην πτήση.

    Εάν ταξιδεύετε με πλοίο, ο φορέας εκμετάλλευσης του λιμένος θα σας ζητήσει να συμπληρώσετε μια επιπλέον φόρμα («Πληροφορίες επιβίβασης»), μαζί με το PLF σας. Αυτή η πρόσθετη φόρμα θα παρέχεται από την εταιρεία με την οποία ταξιδέυετε, είτε μέσω του ιστότοπού του είτε στα γραφεία κρατήσεων: θα πρέπει να επικοινωνήσετε απευθείας μαζί τους εάν χρειάζεστε περισσότερες πληροφορίες. Μπορούν επίσης να πραγματοποιηθούν έλεγχοι θερμοκρασίας πριν από την επιβίβαση. και είναι υποχρεωτικό να φοράτε μάσκες σε όλα τα λιμάνια, και να διατηρείτε τη φυσική απόσταση.

    * Λάβετε υπόψη ότι η χρήση μάσκας στο λεωφορείο είναι υποχρεωτική.
    * Να θυμάστε ότι θα πρέπει να συμπληρώσετε PLF τουλάχιστον 24 ώρες πριν από την πτήση σας.
    * Ο ταχυδρομικός κώδικας του Neptune Hotels που θα χρειασθείτε για τη συμπλήρωση της φόρμας είναι 85302.

    Η φόρμα εντοπισμού επιβατών (PLF) βρίσκεται εδώ.

  • Ποιες προφυλάξεις έχει λάβει το Neptune Hotels Resort, Convention Center & Spa έναντι του COVID-19;

    Χαίρομαι που ρωτήσατε!
    To Neptune Hotels συμμορφώθηκε με όλες τις νεότερες οδηγίες σχετικά με την απολύμανση των εγκαταστάσεων μας και παραμένουμε σε εγρήγορση, παρακολουθώντας και ανταποκρινόμενοι άμεσα σε αυτήν την κατάσταση, όπως απαιτείται. Επιπλέον, χρησιμοποιούμε τον χρόνο αναστολής λειτουργίας των ξενοδοχείων, για να εφαρμόσουμε νέες επιχειρησιακές διαδικασίες και να βελτιώσουμε περαιτέρω τα υπάρχοντα πρωτόκολλά μας, που αφορούν μια σειρά από τομείς λειτουργίας, όπως την υπηρεσία καθαριότητας, την άφιξη των επισκεπτών και τα πρωτόκολλα σε ό,τι αφορά τα τρόφιμα, τις κουζίνες μας και τα εστιατόρια, ενώ παράλληλα προχωράμε σε προετοιμασίες για να σας καλωσορίσουμε σύντομα στο ξενοδοχείο μας.

    Επιπλέον, στο Neptune Hotels υποστηρίζουμε τις ανέπαφες υπηρεσίες. Έχουμε αναπτύξει μια εφαρμογή (mobile app) για κινητές συσκευές που σας παρέχει πληροφορίες για το ξενοδοχείο, καθώς και τη δυνατότητα να αγοράσετε φαγητό και ποτά από τα Beach και Pool Bars χωρίς επαφή, καθώς και να παραγγείλετε από την Υπηρεσία Δωματίου απευθείας από το κινητό σας τηλέφωνο. Επιδίωξή μας να αυξάνουμε συνεχώς τις ανέπαφες υπηρεσίες που προσφέρουμε.

    Δείτε επίσης την σελίδα Covid για τις τελευταίες ενημερώσεις.

  • Έχετε κάποιο σχέδιο σε περίπτωση κρούσματος Κωρονοιού στο ξενοδοχείο;

    Ναι, έχουμε αναπτύξει σε βάθος σχετικές διαδικασίες λειτουργίας που έχουν κοινοποιηθεί στα μέλη της ομάδας μας για να διασφαλιστεί η ταχεία απάντηση σε ύποπτα ή επιβεβαιωμένα κρούσματα COVID-19.

  • Πότε θα ανοίξει το Neptune Hotels;

    Το Neptune Hotels θα ανοίξει την Τετάρτη 1 Ιουλίου και προσδοκούμε να σας καλωσορίσουμε με απόλυτη φροντίδα και ευγένεια. Έχουμε λάβει όλα τα απαραίτητα μέτρα για να εξασφαλίσουμε ότι κάθε διαμονή σας στο ξενοδοχείο θα είναι ασφαλής, σε ένα εξαιρετικά καθαρό περιβάλλον και με την απόλυτη άνεση.

  • Πώς μπορώ να λάβω υποστήριξη σχετικά με μια κράτηση που έχω κάνει;

    Το τμήμα κρατήσεων λειτουργεί από Δευτέρα έως Παρασκευή από τις 08:00 έως τις 16:00. Μπορείτε να επικοινωνήσετε με την ομάδα μας μέσω email: reservations@neptune.gr ή μέσω τηλεφώνου: +30 22420 58907.

  • Πώς μπορώ να ακυρώσω την κράτησή μου;

    Σε περίπτωση που έχετε πραγματοποιήσει την κράτησή σας απευθείας μαζί μας, μπορείτε να επικοινωνήσετε με το τμήμα κρατήσεων μας (reservations@neptune.gr) για να σας ενημερώσουμε σχετικά με την πολιτική ακύρωσης.

  • Ποια είναι η πολιτική ακύρωσης που σχετίζεται με το COVID-19;

    Σε περίπτωση που έχετε κάνει την κράτησή σας απευθείας μαζί μας και για όσο διάστημα το ξενοδοχείο παραμένει κλειστό λόγω των περιορισμών από τον κορωνοϊό, προσφέρουμε ένα κουπόνι με το ποσό της προκαταβολής, το οποίο ισχύει για διάστημα έως και 18 μήνες. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε αυτό το κουπόνι είτε για μια νέα κράτηση μέσα στη σεζόν σε μια επόμενη ημερομηνία, είτε κατά τη διάρκεια της επόμενης σεζόν, δηλαδή του 2021. Εάν δεν εξαργυρώσετε το κουπόνι σας, ολόκληρο το ποσό θα σας επιστραφεί με το πέρας των 18 μηνών από την ημερομηνία έκδοσης.

  • Πώς μπορώ να ακυρώσω ή να αναβάλω μια κράτηση που έκανα μέσω ενός OTA;

    Επικοινωνήστε απευθείας με τον πάροχο με τον οποίο έχετε κάνει την κράτηση.

  • 1
book now