Αυτή η σελίδα περιέχει πληροφορίες για τους επισκέπτες, που έχουν κλείσει ή πρόκειται να κλείσουν τις διακοπές τους μαζί μας. Καθώς ο COVID-19 συνεχίζει να επηρεάζει την ανθρωπότητα, θέλουμε να σας μεταφέρουμε και να σας οπλίσουμε με όλες τις πληροφορίες που απαιτούνται, για να καθορίσετε τα σχέδια σας σχετικά με τις διακοπές σας μαζί μας.

Αν έχετε απορίες μετά την ανάγνωση αυτής της σελίδας τότε μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας. είμαστε έτοιμοι να σας απαντήσουμε.

Σας ευχαριστούμε για την υποστήριξη και την αφοσίωσή σας και ελπίζουμε να σας δούμε σύντομα κοντά μας!

 

 updated: 15.06.22

ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ & ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ

  • Πότε θα ανοίξει το Neptune Hotels;

    Το Neptune Hotels σκοπεύει να ανοίξει την Τετάρτη 3 Μαΐου 2023. Έχουμε ήδη ξεκινήσει την προετοιμασία του ξενοδοχείου για τη νέα σεζόν και ανυπομονούμε να σας καλωσορίσουμε και να σας περιποιηθούμε με τη μέγιστη προσοχή και ευγένεια.

  • Τι θα συμβεί εάν πρέπει να ακυρώσω την κράτησή μου -η οποία είναι μη επιστρέψιμη ή 50% μη επιστρέψιμη ή δωρεάν ακύρωση- λόγω κρατικών περιορισμών ταξιδιού;

    Εάν ισχύουν περιορισμοί στη μετακίνηση με κυβερνητικές ανακοινώσεις κατά τη στιγμή του check-in, ή το πολύ 5 ημέρες πριν από το check-in, μπορείτε να ζητήσετε ακύρωση της κράτησής σας μέσω email στη διεύθυνση booking@neptune.gr. Θα επιστρέψουμε ολόκληρο το ποσό της κατάθεσης που έχετε πραγματοποιήσει, αρκεί να αποδεικνύεται ο περιορισμός στη μετακίνηση (π.χ. κυβερνητικές ανακοινώσεις).

  • Τι θα συμβεί εάν η αεροπορική εταιρεία ακυρώσει την πτήση μου λίγο πριν ταξιδέψω στην Κω;

    Σε αυτήν την περίπτωση, θα επιστρέψουμε το πλήρες ποσό της κατάθεσης που μας έχετε δώσει με την προϋπόθεση ότι μπορείτε να αποδείξετε την ακύρωση της πτήσης σας.

  • Τι συμβαίνει σε περίπτωση που μολυνθώ με covid-19 και δεν μπορώ να ταξιδέψω;

    Αντίστοιχα με την προηγούμενη ερωτοαπάντηση, θα σας επιστρέψουμε το πλήρες ποσό που σας χρεώθηκε ως εγγύηση για την κράτηση. Απαιτείται επίσημο πιστοποιητικό θετικής διάγνωσης PCR για Covid-19.

  • Έχετε κάποιο σχέδιο σε περίπτωση κρούσματος Κωρονοιού στο ξενοδοχείο;

    Ναι, έχουμε αναπτύξει σε βάθος σχετικές διαδικασίες λειτουργίας που έχουν κοινοποιηθεί στα μέλη της ομάδας μας για να διασφαλιστεί η ταχεία απάντηση σε ύποπτα ή επιβεβαιωμένα κρούσματα COVID-19.

  • Ποιες προφυλάξεις έχει λάβει το Neptune Hotels Resort, Convention Center & Spa έναντι του COVID-19;

    Χαίρομαι που ρωτήσατε!
    To Neptune Hotels συμμορφώθηκε με όλες τις νεότερες οδηγίες σχετικά με την απολύμανση των εγκαταστάσεων μας και παραμένουμε σε εγρήγορση, παρακολουθώντας και ανταποκρινόμενοι άμεσα σε αυτήν την κατάσταση, όπως απαιτείται. Επιπλέον, χρησιμοποιούμε τον χρόνο αναστολής λειτουργίας των ξενοδοχείων, για να εφαρμόσουμε νέες επιχειρησιακές διαδικασίες και να βελτιώσουμε περαιτέρω τα υπάρχοντα πρωτόκολλά μας, που αφορούν μια σειρά από τομείς λειτουργίας, όπως την υπηρεσία καθαριότητας, την άφιξη των επισκεπτών και τα πρωτόκολλα σε ό,τι αφορά τα τρόφιμα, τις κουζίνες μας και τα εστιατόρια, ενώ παράλληλα προχωράμε σε προετοιμασίες για να σας καλωσορίσουμε σύντομα στο ξενοδοχείο μας.

    Επιπλέον, στο Neptune Hotels υποστηρίζουμε τις ανέπαφες υπηρεσίες. Έχουμε αναπτύξει μια εφαρμογή (mobile app) για κινητές συσκευές που σας παρέχει πληροφορίες για το ξενοδοχείο, καθώς και τη δυνατότητα να αγοράσετε φαγητό και ποτά από τα Beach και Pool Bars χωρίς επαφή, καθώς και να παραγγείλετε από την Υπηρεσία Δωματίου απευθείας από το κινητό σας τηλέφωνο. Επιδίωξή μας να αυξάνουμε συνεχώς τις ανέπαφες υπηρεσίες που προσφέρουμε.

    Δείτε επίσης την σελίδα Covid για τις τελευταίες ενημερώσεις.

  • Υπάρχει η δυνατότητα διενέργειας τεστ για COVID19 ενός του ξενοδοχείου;

    Στο Neptune Hotels, η ασφάλεια και η άνεσή σας έχουν προτεραιότητα. Εάν θέλετε να κάνετε τεστ αντιγόνου (rapid test) ή χρειάζεται να παρουσιάσετε αρνητικό τεστ PCR COVID-19 για το ταξίδι της επιστροφής σας, το ξενοδοχείο προσφέρει τη δυνατότητα πραγματοποίησης των τεστ (έναντι χρέωσης). Και τα δύο τεστ μπορούν να πραγματοποιηθούν εντός του ξενοδοχείου, ώστε να μην χρειάζεται να μετακινηθείτε εκτός. Οι επισκέπτες μας που επιθυμούν να πραγματοποιήσουν PCR test μπορούν να κλείσουν ραντεβού το αργότερο 48 ώρες πριν από την αναχώρησή τους ενώ για Rapid Test γίνεται αμέσως.

  • Πώς μπορώ να λάβω υποστήριξη σχετικά με μια κράτηση που έχω κάνει;

    Το τμήμα κρατήσεων λειτουργεί από Δευτέρα έως Παρασκευή από τις 08:00 έως τις 16:00. Μπορείτε να επικοινωνήσετε με την ομάδα μας μέσω email: reservations@neptune.gr ή μέσω τηλεφώνου: +30 22420 58907.

  • Πώς μπορώ να ακυρώσω την κράτησή μου;

    Σε περίπτωση που έχετε πραγματοποιήσει την κράτησή σας απευθείας μαζί μας, μπορείτε να επικοινωνήσετε με το τμήμα κρατήσεων μας (reservations@neptune.gr) για να σας ενημερώσουμε σχετικά με την πολιτική ακύρωσης.

  • Ποιο είναι το κόστος για Covid τεστ στην περίπτωση που ο επισκέπτης επιλέξει να το πραγματοποιήσει στο ξενοδοχείο;

    Το κόστος για προγραμματισμένο τεστ P.C.R στο Neptune Hotels είναι 60 ευρώ. Ο επισκέπτης θα πρέπει να καλέσει το ιατρείο του ξενοδοχείου (τηλ.8081) τουλάχιστον 48 ώρες πριν από την αναχώρηση της πτήσης του, ώστε να προγραμματίσει το ραντεβού. Για τεστ ταχείας ανίχνευσης κορωνοϊού, το κόστος ανέρχεται στα 20 ευρώ. Το συγκεκριμένο τεστ (της εταιρείας Roche) είναι εγκεκριμένο και θεωρείται από τις Γερμανικές και τις Αγγλικές αρχές έγκυρο για την επιβίβαση του επισκέπτη στο αεροπλάνο και επιστροφή στη χώρα του.

  • Πώς μπορώ να ακυρώσω ή να αναβάλω μια κράτηση που έκανα μέσω ενός OTA;

    Επικοινωνήστε απευθείας με τον πάροχο με τον οποίο έχετε κάνει την κράτηση.

  • 1
book now